دانلود تک نوازی ساز نی ترحیم

دانلود تک نوازی ساز نی ترحیم

تک نوازی ساز نی ترحیم

ما در این قسمت توانسته ایم دانلود تک نوازی ساز نی را در دستگاهای مختلف برای شما عزیران جمع آوری کنیم ; و به صورت فایل صوتی در اختیار شما عزیران قرار دهیم ; در مراسم ترحیم و عزاداری بیشترین کاربرد را ساز نی دارد به خاطر سوزناک بودن ساز نی حالت بسیار عرفانی به مراسم میده ; البته بستگی به نوازنده این ساز دارد که بتواند در چه سطحی این ساز را بنوازد

چرا ساز نی بیشترین کاربرد را در مراسم ترحیم و اعزا دارد؟

 
تک نوازی نی در مراسم ختم


یک دلیل بسیار مهم بودن ساز نی این است که کششی است ; و هم بادی که ساز های کششی نیز حزن زیادی دارند و میتواننده حس و حال را به شنونده منتقل کنند ; البته ساز نی چون در نی زارها رشد میکند و سازنده بعد از چیدن و گذراندن مراحل سخت و دشوار و کار کردن روی ساز نی تا مراحل ساخت تکمیل بشود ; یک صدای مناسب از نی در بیاید ، پس میتوان گفت ساز نی یک گیاه است که باید ارتباط دلی باهاش گرفت و نوازنده حس و حال حزن را منتقل کند.

در مراسم هایی مداح تنها دعوت میکنند خود مداح میتواند، با دانلود تک نوازی نی را از این سایت دانلود کرده وبه عنوان زیر صدا درمراسم پخش کندساز نی در همه مراسم های عزا کاربرد دارد و در بعضی از مراسم های شادی مانند  عروسی مذهبی هم استفاده میکنند.دانلود تک نوازی ساز نی ترحیم

دانلود تک نوازی ساز نی

ما به شما پیشنهاد میکنیم که در کلیه مراسمات از ساز نی استفاده کنید ; زیرا اگر ساز نی به همراه مداحی باشد اجرای مراسم بسیار پر تر و حزن مراسم بسیار بیشتر است ; بیشترین دستگاهی که ساز نی از آن استفاده میکند در دستگاه دشتی و دشتستانی است ; که در مراسم های ترحیم استفاده میشود استفاده از ساز نی در مراسم ترحیم حتما باید همراه با سیستم صوت مناسب باشد ; تا نوازنده صدای سازش خیلی خوب به گوش شنونده برسد .

یکی از خدمات گروه آوا و نوا اجاره بهترین سیستم های صوت برای مراسم های شماست چرا که مهم ترین عامل اصلی اجرا عالی و بدون نقص داشتن یک سیستم صوتی عالی است که از این جهت در گروه آوا و نوا خیال شما را راحت کرده ایم

دانلود تک نوازی ساز نی ترحیم

دانلود تکنوازی ساز نی دشتی

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود تک نوازی ساز نی در دستگاه اصفهان

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود تک نوازی ساز نی در دستگاه نوا

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود تک نوازی ساز نی ترحیم

دانلود تک نوازی ساز نی در دستگاه ماهور

دانلود با کیفیت ۳۲۰ 

 

دانلود تک نوازی ساز نی در درستگاه شوشتری

دانلود با کیفیت ۳۲۰

 

مراسم ترحیم عرفانی با نی

مراسم ترحیم عرفانی با نی یک تجربه معنوی و عمیق است که اغلب در مراسم‌های ترحیم و عزاداری برگزار می‌شود. این نوع مراسم به هدف ایجاد ارتباط حزن انگیز و غم آلود با مهمان ها که از قدرت تأثیرگذاری صدای نی انجام می‌شود. در ادامه، چند نکته مهم در مورد برگزاری مراسم ترحیم عرفانی با نی برای شما اماده کردیم :

  • مکان مناسب: مکانی که برای برگزاری مراسم انتخاب می‌شود، باید محیطی آرامش‌بخش و متناسب با اهداف معنوی مراسم باشد.
  • انتخاب نوازنده نی: نوازنده نی باید دارای تجربه و مهارت لازم در نواختن نی باشد و توانایی اجرای هر تصنیفی با حالت عرفانی مراسم را داشته باشد.
  • انتخاب آهنگ‌ها و نغمات مناسب: آهنگ‌ها و نغماتی که توسط نوازنده نی اجرا می‌شوند، باید با مضامین مراسم ترحیم و اهداف مراسم هماهنگی داشته باشند.
  • خلوت و مرور دل: معمولاً در مراسم ترحیم عرفانی با نی، شرکت‌کنندگان به خلوت می‌روند و زمانی را برای مرور دل، تأمل و ارتباط با خدا اختصاص می‌دهند.
  • خواندن اشعار عرفانی: در طول مراسم،خواندن اشعار عرفانی مرتبط با موضوع ترحیم و ارتباط با خدا می‌تواند جزء فعالیت‌هایی باشد که انجام می‌شود.زمان بندی مناسب: زمان برگزاری مراسم باید به گونه‌ای انتخاب شود که شرایط آرامش و تأمل برای شرکت‌کنندگان مهیا شود.

مراسم ترحیم عرفانی با نی باید یک تجربه معنوی و ارتباط بین مهمان ها و نوازنده نی باشد. توجه به این نکات می‌تواند به خلق یک محیط معنوی و آرامش‌بخش برای مشارکت‌کنندگان کمک کند.

گروه آوا و نوا

گروه آوا و نوا

امتیاز این مطلب
5/5

مطالب جذاب

Instagram WhatsApp WhatsApp
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.