کرایه پنکه مه پاش سر مزار

کرایه پنکه مه پاش سر مزار

کرایه پنکه مه پاش سر مزار

پنکه مه پاش، توان ۲۶۰ وات، اندازه فن : ۲۶ اینچ (۶۵ سانتی متر)، تولید مه، کارکرد مداوم۸ ساعت، قابلیت تنظیم با سه سرعت، این پنکه مه ساز و مه پاش مخزن دار قوی با توان حداکثر ۲۶۰ وات دارای پروانه با اندازه ۶۵ سانتی متر می باشد این پنکه مه پاش مخزن ۴۰ لیتری از جنس پلاستیک نشکن دارد، میزان ایجاد رطوبت و سرعت در این پنکه آبی قابل تنظیم است و جریان هوادهی این پنکه حداکثر ۱۵۰۰۰ مترمکعب در ساعت است که دو برابر سایر پنکه های مه ساز دیگر است این پنکه آبی قوی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است

 

در فصل های گرما و در این شرایط بیماری نمیشود در تالار به راحتی مراسم گرفت به همین خاطر باید مراسم در سر مزار و تالار اجرا شد وقتی که مراسم در سر مزار باشد و فصل گرما هم باشد گرما طاقت فرسا میشود و یکم شرایط اجرای مراسم سخت میشود به همین خاطر ما با ارایه کرایه پنکه مه پاش راحتی و سیستم سرماشی شما را فراهم میکینم

 

پنکه مه پاش محصولی با کیفیت و زیبا میباشد دستگاه‌های «پنکه مه‌پاش» با بهترین کیفیت برای انواع فضاهای رستورانی، کافی‌شاپ، ویلا و سر مزار و بهشت زهرا و انواع سالن‌های صنعتی و تجاری می‌باشد. پنکه‌های مه‌پاش دستگاهی است که قابلیت اسپری آب با اندازه‌های مختلف را دارا بوده و در مدل‌های ایستاده و دیواری با حجم‌های مختلف آب و قدرت بالا عرضه می‌شود. این پنکه‌ها همچنین برای کلیه فضاهای باز مثل مساجد، حسینیه‌ها، باغ‌ها، آلاچیق‌ها، کنار استخر، سالن‌های پذیرایی، کارگاه و سوله‌های تولیدی و… بسیار ایده‌آل می‌باشد.

در خصوص نوع کار این دستگاه باید گفت؛ پنکه‌های آبی با ایجاد قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن، باعث ایجاد هوای بسیار خنک در محیط مورد نظر خواهند شد. رطوبتی که پنکه‌مه پاش ایجاد می‌کند بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر می‌شود و افرادی که در فاصله نزدیک به دستگاه هستند رطوبت را احساس خواهند کرد.

مخزن آب رطوبت‌ساز در انتهای بدنه تعبیه شده و به راحتی قابل جداسازی و پر کردن می‌باشد. به کمک پایه با طراحی چرخ‌دار می‌توانید به آسانی پنکه را به هر نقطه دلخواه جابجا نمایید، با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور نیز می‌توانید با داشتن فاصله از وسیله تنظیمات لازم و دلخواه‌تان را انجام دهید.همچنین نکته دیگری که وجود دارد این است که، از پنکه‌های مه پاش می‌توان با اضافه کردن مواد معطر و خوش‌بو به عنوان دستگاه تهویه معطر برای خوش‌بو کردن محیط نیز استفاده کرد.

پنکه مه پاش

یک دستگاه تهویه هوا است که با ایجاد بادی خنک و مرطوب، محیط را خنک‌تر می‌کند. این پنکه‌ها معمولاً دارای یک مخزن آب هستند که آب در آن ذخیره می‌شود و سپس از طریق مکانیزم‌های خاصی به صورت بخار یا مه پاش به بیرون از پنکه خارج می‌شود. بعضی از مدل‌ها همچنین قابلیت تنظیم شدت باد و میزان رطوبت را دارند که این امر به کاربر اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خود، میزان خنکای محیط را تنظیم کند.

مزایای استفاده از پنکه مه پاش 

۱. جذابیت بصری: بخاطر وجود بخار یا مه در هوا، پنکه مه پاش در ویدیوها و تصاویر بصری جذابیت و جلوه‌های ویژه‌ای ایجاد می‌کند که می‌تواند تجربه مخاطبان را بهبود بخشد و جلب توجه بیشتری کند

۲. کاربرد در تصاویر طبیعت و محیط‌های باز: با استفاده از پنکه مه پاش می‌توان تصاویر طبیعت، سفر و محیط‌های باز را زنده‌تر و واقع‌گرایانه‌تر نشان داد.

۳. محتوای تبلیغاتی: در تولید تبلیغات برای محصولاتی مانند کولرهای هوا، خنک‌کننده‌ها و هوای‌کش‌ها، می‌توان از پنکه مه پاش به عنوان عنصر تصویری جذاب استفاده کرد.

۴. تصاویر هنری و اجراهای زنده: در هنرهای نمایشی مانند باله، رقص و تئاتر، استفاده از پنکه مه پاش به عنوان ابزاری جهت ایجاد جریان هوای مصنوعی و جنبش‌های زیبا و روان می‌تواند به اجراها زیبایی و زنده‌تر شدن کمک کند.

برخی از محصولات پنکه مه پاش همچنین با ویژگی‌های هوش مصنوعی و کنترل از راه دور از طریق موبایل یا اسمارت‌هاوس‌ها همراه هستند که این ویژگی‌ها نیز بسیار کمک میکند در کنتر حرکت پنکه. لازم به ذکر است که مزایا و کاربردهای پنکه مه پاش ممکن است بسته به نوع و مدل دستگاه متفاوت باشند. برای تولید محتوا با پنکه مه پاش، بهتر است به بررسی ویژگی‌ها و توانایی‌های مختلف محصولات موجود در بازار بپردازید و مطابق با نیازها و محتواهای خود، مدل مناسبی را کرایه کنید.

پنکه مه پاش چطوری هوا را خنک میکنید ؟

زمانی که مولکول‌های آب در هوا تبخیر می‌شوند، در واقع آب از حالت مایع به گاز تبدیل می‌شود.

برای کمک و تسریع این فرآیند، به میزان مشخصی انرژی یا گرما نیاز است. همین عمل تبخیر آب، باعث می‌شود دمای هوا در اطراف سیستم مه پاش خنک‌تر از جاهای دیگر باشد و در واقع هوا مطبوع شود.

این روش، دقیقا مشابه عملکرد خنک کردن بدن در برابر گرما است. به این صورت که بدن انسان دچار تعریق می‌شود و سپس، عرق شروع به خشک شدن یا تبخیر شدن می‌کند. از آنجایی که رطوبت برای خشک شدن نیاز به گرما دارد، دمای بدن کاهش یافته و بدن خنک می‌شود.

جالب است بدانید سیستم‌های خنک کننده مه پاش در صورت نصب و کارکرد صحیح قادر هستند دمای هوا را تا ۱- درجه سانتیگراد نیز خنک کنند.

کرایه پنکه مه پاش یا کرایه کلور آبی در سر مزار ؟

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، پنکه مه پاش بر خلاف کولر آبی به نگهداری و سرویس دائمی نیاز نداشته و بسیار مصرف پایینی دارد.

البته لازم به ذکر است هزینه کرایه و مصرف بالای آب و برق در کولر آبی  بیشتر است و کرایه پنکه مه پاش مقرون بصرفه‌تر می‌باشد.

پنکه مه پاش دارای فیلتر ضد غبار بوده و بوی نامطبوعی تولید نمی‌کند. همچنین در برابر نفوذ حشرات مقاوم بوده و بوی سیگار و دخانیات را جذب و فیلتر می‌کند. این عملکرد پنکه مه پاش بسیار بهداشتی است و یکی از مزایای این سیستم بشمار می‌رود.

بدنیست بدانید که پنکه‌های مه پاش بدلیل ایجاد رطوبت باعث رشد بهتر گیاهان و سرسبز شدن محیط خواهند شد بنابراین می‌توان گفت پنکه مه پاش یک گزینه ایده‌ال برای باغ یا ویلاست که هم موجب خنک شدن محیط شده و هم با تامین رطوبت محیط، سرسبزی و طراوت را ایجاد می‌کند.

پنکه مه پاش نسبت به دیگر سیستم‌های خنک کننده، فضای کمتری را اشغال می‌کند به همین علت برای هر نوع فضا با هر گنجایشی مناسب است.

این سیستم همچنین برای فضاهایی که فاقد سیستم تهویه هوا هستند نیز گزینه بسیار مناسبی است چرا که با ایجاد رطوبت و تبخیر آن، باعث کاهش دما و خنک شدن محیط و ایجاد هوای مطبوع و تازه می‌شود.

کرایه پنکه مه پاش سر مزار و بهشت زهرا

گرفتن مراسم در قطعات شلوغ جایز نیست در قطعات شلوع و فعال مراسم خاکسپاری هر ساعت هست یعنی تا پایان تایم اداری یعنی از صبح تا ۲ و در جمعه ها این تایم هست مراسم خاکسپاری زیا است و این مراسمات خاکسپاری سوم و هفتم و چهلم و سالگرد هم با هم مراسم میخورند. و مراسم گرفتن مواجه خواهید شد با شلوغی زیاد و رفت و امد در این قطعات اصلا پنکه مه پاش کرایه کنید چون امکان قطع شدن برق یا برخود با پنکه توسط مردم هست

سعی کنید کرایه این محصول را در قطعات خلوت و قبل از سفارش حتما با ما در ارتباط باشید

با ما در اینستاگرام همراه باشید

گروه آوا و نوا

گروه آوا و نوا

امتیاز این مطلب
5/5

مطالب جذاب

Instagram WhatsApp WhatsApp
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.