گروه ترحیم رستوران شاندیز جردن

گروه ترحیم رستوران شاندیز جردن

گروه ترحیم رستوران شاندیز جردن

 

هدف اصلی در این مجموعه ایجاد تجربه ای متمایز از غذاهای ایرانی تهیه شده از گوشت گوسفند و کباب های منحصر بفرد ایرانی و ارتقای جایگاه غذاها و سنت های ایرانی در میان علاقمندان در سطح بین المللی است. شاندیز با ارائه بالاترین کیفیت غذاهای ایرانی که مطلوبیت جهانی دارد به مصرف کننده ها ارزش می دهد. این ارزش از همان مراحل اولیه که مواد اولیه است آغاز می گردد. تجربه چند دهه در تهیه مواد اولیه مرغوب و متمایز , ثبات کیفیت و گزینش غذاهایی که مطلوبیت عمومی و جهانی دارد و در آن لذت از طعم گوشت نقش اساسی دارد. شاندیز در تنوع غذاها هارمونی متناسبی را حفظ کرده و غذاها را شایسته میهمانان ارائه می کند و این رویه را پیوسته حفظ کرده است.

ستوران شاندیز جردن یک رستوران زیبا با فضا و دکوراسیونی شگفت‌انگیز است. و در خیابان جردن تهران واقع شده و پیشنهاد می‌کنم این رستوران جزو بهترین رستوران‌هایی است که انواع کباب‌ها، ماهیچه،کتف و گردن را با طعم متفاوتی ارائه می‌دهد.

رستوران شاندیز جردن یک رستوران بین‌المللی است که همیشه میزبان بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی بوده.معماری و نمای‌داخلی منحصربه‌فرد این رستوران، همراه با سرویس ویژه یکی از جذابیت‌های این مجموعه برای گردشگران خارجی است.
کیفیت غذا در این رستوران بسیار بالا است و برای طبخ انواع غذاهای ایرانی در آن از مواد‌اولیه تازه با کیفیت استفاده می‌شود.خدمات و سرویس‌دهی در این رستوران، بسیار مدرن و به روز است و شما می‌توانید از این رستوران برای قرارهای خانوادگی یا جلسات تجاری مهم خود استفاده کنید. یکی از پیشنهاد ها در این رستوران می تواند شیشلیک آن باشد.

گروه ترحیم رستوران شاندیز جردن

گروه شامل ساز های نی دف تار است به همراه خواننده عرفانی و سیستم صوتی بسیار مناسب .حتما رزرو گروه را یک هفته قبل انجام دهیدو اگر تصنیف خاصی مد نظرتون هست میتوانید با مدیریت گروه مطرح کنید. گروه ترحیم رستوران شاندیز این تعهد را به شما میده که بهترین کار خود را ارائه دهند.افراد نوازنده دارای کارت انجمن موسیقی هستند و راس ساعت مشخص شده با لباس کاملا آراسته کت شلوار و کراوات در مراسم شما حضور پیدا میکنند

مداحی در مراسم 

علاوه برگروه موسیقی میتوانید مداحی به همراه نی نوازی هم داشته باشید روش مداحی به این صورت هست که زبان حال فراق مرحوم خواننده میشود و روضه خوانی خوانده میشود این روش بسیار حزن و سوز مراسم بسیار است البته این روش برای عزیزانی مناسب هست که مراسم بسیار پر سوز میخواهند

با ما در اینستاگرام همراه باشید

گروه آوا و نوا

گروه آوا و نوا

امتیاز این مطلب
5/5

مطالب جذاب

Instagram WhatsApp WhatsApp
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.