گروه ترحیم تالار باغ سعادت

گروه ترحیم تالار باغ سعادت

گروه ترحیم تالار باغ سعادت

 

تالار پذیرایی باغ سعادت در یکی از تالارهای خوب و با کیفیت تهران است که در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است و آمادگی سرویس دهی و میزبانی در تالاری دنج و زیبا از مراسم ترحیم و ختم،مهمانی ها ولیمه را دارد و با امید به ثبت بهترین لحظات خوب و خاطره انگیز برای شما و مهمانان عزیزتان را فراهم آورد.

از شاخصه های بارز باغ تالار پذیرایی سعادت می توان به ورودی شیک و زیبا با نور پردازی خاص و فضای باز سر سبز و بسیار زیبا با داشتن استخر که باعث زیباتر شدن فضای باغ شده است

و دیگر امکانات باغ تالار سعادت با در اختیار داشتن ۲ سالن بصورت مجزا و سرپوشیده که میتوانید مجالس خود را در فصل های سرد سال (پاییز و زمستان) در سالن های باغ تالار برگزار نمایید.

برگزاری مراسم ترحیم و یادبود در تالار

 

این تالار دارای تم و طراحی خاص برای برگزاری مراسم تولد کودکان و همچنین مراسم ترحیم و دکوراسیون و دیزاین ویژه برای کلیه مراسمات سوگواری و ترحیم مناسب باشد.

ما از شما عزیزان دعوت میکنیم تا از باغ سعادت دیدن کنید و شاهد خدمات عالی و سرویس دهی با کیفیت به مهمانان و همچنین با گروه کارآزموده و برنامه ریزی و طراحی این تالار بیشتر آشنا شوید .

باغ تالار سعادت از نگاه گروه ما

نقاط قوت این تالار اینکه مدیریت این تالار تحصیلات هتل‌داری و مرتبط با این کار را دارد و با تجربه بسیار زیاد در امر برگزاری مجالس و قرار گرفتن در منطقه خوب از نظر دسترسی آسان برای رفت و آمد میهمانان آسودگی خیال را برای شما سروران فراهم می آورد.

گروه ترحیم تالار باغ سعادت

گروه شامل ساز های سنتی عرفانی است ساز نی ساز دف ساز تار و یک سیستم بسیار مناسب طراحی شده برای مهمان های از تعداد ۳۰ عدد تا ۲۰۰ نفر است

روال کار گروه بدین صورت است که تصنیف های عرفانی خوانده میشود و در این روش از اشعار عرفانی و تصنیف های خاطره انگیز برای مهمان ها اجرا خواهند کرد

 با ما در اینستاگرام همراه باشید

گروه آوا و نوا

گروه آوا و نوا

امتیاز این مطلب
5/5

مطالب جذاب

Instagram WhatsApp WhatsApp
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.